Rozkład dnia 6.30 – 7.30 Schodzenie się dzieci:rozmowy indywidualne, nawiązywanie kontaktów z dorosłymi i rówieśnikami,– kształtowanie odporności emocjonalnej w celu radzenia sobie w nowych sytuacjach,– zabawy dowolne. 7.30 – 7.45 Przygotowanie do śniadania:czynności porządkowe,zabiegi higieniczne,rozwijanie samodzielności. 7.45 – 8.00 Śniadanie – kształtowanie kulturalnego zachowania się przy stole. 8.00 – 8.30 Zabawy w kole ze śpiewem, zabawy rytmiczno- ruchowe, czytanie literatury dziecięcej. 8.30 – 9.00 Rozchodzenie się dzieci do właściwych grup, schodzenie się dzieci 5-cio godzinnych:zabawy wynikające z własnej aktywności i potrzeb dziecka,diagnozowanie zachowań i umiejętności dzieci,wspomaganie rozwoju – praca z dziećmi zdolnymi oraz dziećmi wykazującymi deficyty rozwojowe. 9.00 – 10.00 Zajęcia edukacyjne organizowane przez nauczycielkę w oparciu o podstawę programową:rozbudzanie u dzieci pasji poznawania otaczającego świata,rozwijanie czynności intelektualnych potrzebnych w codziennych sytuacjach i dalszej edukacji. 10.00 – 11.45 Pobyt w ogrodzie przedszkolnym oraz spacery i wycieczki:zabawy zorganizowane i swobodne, gry sportowe,obserwacje dzieci. 11.45 – 12.00 Przygotowanie do obiadu:czynności porządkowe,zabiegi higieniczne, doskonalenie samodzielności. 12.00 – 12.30 Obiad – kulturalne zachowanie się przy stole. 12.30 – 12.45 Odpoczynek poobiedni – czytanie literatury, relaks przy muzyce. 12.45 – 13.30 Zabawy różnorodne: dydaktyczne, tematyczne. 13.30 – 15.30 Rozchodzenie się dzieci:zabawy wg potrzeb dzieci,wspieranie indywidualnego rozwoju.